BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Welcome to my world!

Helooo,holaa,hai n many m0re...^^
Welc0me to my page...full with my stories bout myself n my 'left n right' view...
EnJoY It!!


glitter-graphics.com

Tuesday, April 5, 2011

ABC....Z

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

A accept U as Ur
B Believe in U
C call U just to Say Hi
D Doesn't Give up on U
E evisions the whole of U
F forgives Ur mistakes
G give unconditionally
H help U
I invites U over
J Just likes to be with U
K keep u as close at heart
L love U for whO u ar
M makes a difference in uR life
N never judges U
O offErs SupporT
P pick U up when U r down
Q Quiets ur tears
R ReSpect U
S Say nicE thing aBOuts u when U neEd to hear It
U underStand U
V Values U
W walks bEsides u
Y YelL when u neEd to ListenN
Z Zap U back To reality
 ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

our life full with alphabet 

hmmm....

Hhmmm....mengeluh jap...rupanya dah lama x melawat blog nie...
Mybe disebabkan busy taupun xda crita yg nk dikongsi bersama...^^
papun,I'm back!!!
start with.... Bln Mac mmg sgt busy,sgt2 busy...
dgn futsalnya,dgn test 2 nya,dgn presntationnya,dgn asignmentnya...sgala dgn ada dlm bln mac...
bln april lg lah...
double triple jadinya...
why the because???
::FINAL::
Perang sy sebagai seorg student...kepala dah botak -___-"blm lg exam mula...klu dah mula gerenti dgn kepalanya botak,matanya jd panda...pa ko rasa??oren???sedap kot...~~~~termenung kejap...
byk preparation yg perlu dibuat utk perang nie!!!
Be ReaDy!!!
  
lega semuanya da setel...TEST 1 & TEST 2...
Good luck for the next battle...

I wan people to love me...

Sunday, March 6, 2011

♥Days without you♥

Days without you
Without you my days are 

"Sadday"

"Moanday"


"Tearsday" 

 "Wasteday" 

"Thirstday"

 "Fightday"

 &

 "Shatterday"


♥ What a sweet day 
___________________________________


hari itu indah bersama seseorang yang menyayangi kita

Saturday, March 5, 2011

The MasQuerade

:MasQuerade Marvel:
The theme of my dinner for this sem
So we we need to wear a MASK!
lol
Mmg pening bila fikir tema nie..mana nak cari topeng tu.. 
xda masa nak keluar pi bli... tp nasib member ada, so blelah pinjam!!
haha...<xla membazir duit nank beli jimat>
preparation utk dinner nie amat memenatkan...
banyak kerja nak bt..
can u imagine it... nak dekorasikan satu dewan yang amat besar-___-"
bergoyang tu pankress otak sy.. penat gilerrr
but the end of the preparation, we all done it...even it simple but we all enjoy it...
During the dinner... still busy with registration and all the things...
lari sana lari sini x sedar lari dgn pakai skirt..
member tgur "va,ko tu pakai skirt bkn seluar,langkah tue biar sopan sikit..."
Food...
yummyyyy...sedap...puas makan...!!Hehe
Sgt penat but enJoy with all my friends^^

a few of picture dat been snap during the dinner....
Me wit the MC<kevin> and susan...

The gurls
(tranform becoming a gurl..lol)


Sign before you enter!!hehe
Me wit the mask!!^^...batmann...??hahaha
me and val...the mask madness...^^

peace...hehe...adui kaki tue.."sopan sgt"..sory ea...abaikan gambar ini...hehee



Semua org masing2 mempunyai topeng mereka sendiri..
gud or not..depend on ur own..

Wednesday, February 23, 2011

:share is caring:



_________________________________
"Share is caring"
I owez hear bout it
and i'm wondering wether is true or not
Its hard to share with other wat u fel,ur sadness especialy
Problem owez make us sad n think -vely
fel tired??
yaa I agree
Cz for me its really tired and I owez wanna cry like a baby
so sure im not a baby perhaps
Just cry can I do to make it calm
fel bit better den nothing I guess
I wanna to shout!!!
But I can't
Can U imagine it?
U want to smile
A real smile
but the thing is:
I just can make a "fake" smile n0w
I dun knw where the real one gone
Still waiting for the happiness in my life
But 
When it wil come, I os0 dun knw
Still searching of it
TIRED
&
TIRED
But wat can I do
I av to be PATIENT
Be STRONGER
________________________________________


P/s~Tq for u...tq for being myside...Hear my problems and care for me...
I try my best to b strong person...

Tuesday, February 22, 2011

:rahsia bulan kelahiran:

Sy dilahirkan pd bln Julai tanggal 13hb...thun<rahsia>^^
Nak share skit mengenai sikap2 si Julai's bufday nie...hehe


Bole nampak x???bila baca nie mmg lucu la...cz ada jg part2 yg x sangka TEPAT nie...astagaaa....
then ada yg mmg x kusangka sikap tu ada pd si Julai..
Dan yang paling sy setuju..."pemerhatian yang tajam" evntough sy nie "rabun",tp pemerhatian sy ni tajam gak...<suka tgok org,perhati org>
Dan sememangnya sy lebih suka duduk di rumah jak...
Why???lebih best...di rumah men2 dgn adik,tupun bg sy da aktiviti masa cuti..ehheee..."babysiter"
minta disayangi??mybe kot cz sebenarnya sy nie manja kot...mybe la...x sure lg..hehee
*lemah dari segi kesihatan perut*...malu nk mengaku tp itulah kenyataan...Gastrik musuh utama ku...hahaa..dilarang makan benda asam,pedas...tp sy makan juga...dah kegemaran sy...xble dilepaskan!hahaa...ubat gastrik pun berlambak....tpppp minta maaf XMAU mkn UBAT..Pahit!!
Dan...
yang paling x ble blah...mudah gemuk klu xkawal diet...masalahnya sy x perna gemuk2...pipi jak penah tembam...thrn kurus balik..wakakaa...^^
papun,overall,kebanyakan related dgn diri eva...^^

Monday, February 14, 2011

Pemergianmu...

      Dikala kita kesepian..kita akan termenung...memikirkan apa yang telah terjadi dan bakal terjadi dalam hidup ini..Dan itu lah yg telah berlaku...terlintas piiranku ini pada seseorang..seseorang yang dahulunya hanya kenal begitu saja..Nama dia dan siapa dia bak kata pepatah "tak kenal maka tak sayang cinta",walaupun hanya sedikit tapi dia sudah terselit dalam hidupku... Mengenalinya hanya sekejap...sekadar berSMS penganti mulut bertanya khabar kerna jarak memisahkan...si dia banyak membantu ku disaat aku memerlunya dikala laptopku menghadapi masalah...nak FORMAT laptop,dia lah ku cari kerna dia mahir dalm bidang itu,dan aku hanya mahir dalam bidang memelihara virus dalam laptopku ini.. dan teringat satu event di mana si dia turut ada di sana...seorang pendiam,tp bila dah bercerita...dia mampu membuka mulut dan mengenakan aku.. semestinya dgn karenah dia,dia mampu membuatkan senyuman terukir pada wajahku... entahlah..tiba2 tringatkan dia dikala aku sedang menghadap nota<sememangnya xda ada kena mengena langsung> tp realitinya itulah yg berlaku saat ini... tak tahu pada siapa utk ku luahkan...hanya ruangan ini mampu ku tulis,serba sedikit mengurangkan rasa sedih ini...
       Pemergiaanmu sangat tak disangka,lebih2 lg sanak saudara...keluarganya... sememangnya dia seorang yg baik dan mendengar kata...dan Tuhan lebih menyayanginya dri kami di sini...dia pergi meninggalkan kami dlm kemalangan yg meragut nyawanya.. dia pergi meninggalkan kami semua di sini..dan xkan kembali lagi buat selamanya... wajahnya kini hanya sekadar di foto dan terus dikenang buat selamanya... Cuma tetiba ku berasa sedih walaupun kami x rapat tp...sudut hatiku...aku sedih..."Jika aku pernah menyakitkan hatimu disaat engkau masih bernafas di dunia ini,maafkanlah aku"..
        Hargailah mereka yang masih ada bersama kita...kerna satu hari nanti,dia akan pergi meninggalkan kita..hanya tangisan dan doa mampu kita berikan... Lindungilah mereka yang ku sayang ya Tuhan...

p/s:Si dia merupakan saudara @ cousin dan sememangnya dia seorang yg baik...Rest In Peace...

hargailah mereka disaat mereka masih ada...